amit megkötsz az égben, azt megkötöd a földön is – másképpen: amint fent, úgy lent

Nálam papírból vannak a tantuszok. Lassan esik le, mint a hulló falevél. Két hónapja is annak már, hogy asztrológusnál voltam. Akkor azt mondta, hogy beáldoztam magam, de lassan már vége, még egy-két év. Bólintottam rá, felfogtam, valahogy nem volt újdonság, csak egy kis tudatosítás. Fátylat rá, lépjünk tovább.

Volt abban az elemzésben egy másik mondat is: meg fogod tudni oldani…
Ez volt a legtöbbször a válasz a kérdéseimre, és akkor erre is rábólintottam. Igen, eddig is így volt, még büszke is voltam magamra, adtam magamnak egy kis vállveregetést.

A napokban földet ért a papírtantusz.

Meg fogod tudni oldani – mert mindig lesz valami szar, amit meg kell oldani – jött a mondat kiegészítése részemről, mint felismerés. Ha nem másokért kell áldozatot hoznom, akkor magamért. A magam álmából, vágyából, tervéből kell áldozatot hoznom magamért, hogy kikeveredjek valamilyen aktuális állapotból, helyzetből. Soha nem lesz vége. A nyolcas házas Nap már csak ilyen.
 Már, akinél… van, aki tudatosan nem vállalt fel és nem hozott meg áldozatot másokért, mert mindenki vigye a saját batyuját. Ennél sokkal szebb volt a megfogalmazás, és egyet lehetett vele érteni, de az ő nyolcas házas Napja valószínűleg nem ugyanazokat a fényszögeket kapja, mint az enyém. Na, ez volt az a felismerés, ami az előző bejegyzésben említett légzőgyakorlatokra hívta fel a figyelmemet.

És ez a négy szó azonnal aktiválta a Mars-Plútó fényszögemet, a háttérben rejlő Lilithel együtt. Az átkozódásnak olyan fokára emelt, ami becsületére válna egy temperamentumos olasz/spanyol/roma asszonynak is. Ez a fényszög már csak ilyen. (igaz, ez az a fényszög, ami azt mondja: meg fogod tudni oldani – csak előtte elátkozzuk a jó édes anyját is annak, aki miatt már megint meg kell valamit oldani).

Egyszer kaptam egy elemzést egy asztrológustól – inkább nem reklámoznám, jó asztrológus, de néha szerintem több kárt okoz egy-egy iránymutatásával, mint amennyi segítséget ad – az elemzésben arra hívta fel a figyelmemet, hogy olyan pusztító sötét erők lakoznak bennem, ami ha átkozódás, és indulat formájában kitör, világégést, robbanást is okozhat. (kicsit viccesen hangzik, de van benne valami)

Ez is a Mars-Plútóhoz tartozik. Eddig még csak töredékét mutattam meg a környezetemnek – a többi magamban hangzott el:))

Nem sok kell ahhoz, hogy hangos legyen.  

Sírjak, vagy nevessek? Jelenleg az elsőre áll a szám…

Ebben a hónapban talán megoldottam. És a következőben? És utána? És utána? Kiürülőben a fegyvertár…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

