amit megkötsz az égben, azt megkötöd a földön is – másképpen: amint fent, úgy lent

Jó sok egyes:)

„borsót, főztem, jól meg sóztam, …”

Nos, én lencsét főztem, mostam, és végre nekiálltam egy rajznak, amit magamnak készítettem, Picurtól kapott keretbe.

Íme:

 

 

 

 

 

Természetesen a fotózást megint eltoltam, mert előbb tettem keretbe a rajzot, és utána fotóztam, így a kezem is tükröződik a felületen. Azért a képből több látszik, mint a kezem:)

Imádom ezt a képet, nagyon régóta fájt a fogam valami hasonlóra:)

(A lenti bejegyzés képeit, ha lesz időm, kicserélem, nem ebben a méretben szerettem volna feltenni)

Hozzászólások: "Január 1 – 2011.01.01" (2)

  1. bece szerint:

    Január 1-én mostál????????? 8-o Hát azt olyankor nem szabad!

  2. Lehet, de a megszokás….:))) öt gyerek mellett ez valahogy sokáig nem volt kérdés:)) nem volt már mit felvenni, no!

Hozzászólás